fredag 18. november 2011

Bursdagskort

Dette bursdagskortet har jeg holdt på med denne uka, litt og litt hver dag - av og til tar det lang tid før jeg blir enig med meg selv :-)

Stempelet er fra Tiddly Inks, disse viktorianske damene synes jeg er litt morsomme så jeg kjøpte flere av disse digitalstemplene.

Kartongen er Bazzill
Pyntepapir fra blokka Journey - Authentique
Kakeserviett fra Kuttut
Sirkeldies fra Spellbinders
Sommerfugl og swirl-dies er fra Cheery Lynn design
Daisy punch fra Panduro
Rose fra WoC
Brad er Basicgreys
Charmsen er kjøpt hos Nermo-service, huser ikke merket
Blonderet kjøpte jeg hos Sissel
Perler fra Kort & Godt
Jeg har sydd rundt kantene


Jeg har fargelagt med Copic markers
E00,E11,R20,C5,C7,C9, BG70,BG72,BG75, W0,W1,E81,E87


Inne i kortet har jeg brukt den samme diesen


Jeg deltar på følgende utfordringer:

Patter papers, diescuts and flowers

3 kommentarer:

  1. Nydelig levert - som vanlig :) Brunt og blått er bare lekkert sammen :) Jeg har funnet det digi-stemplet jeg snakka om, ringer deg for å få "kjøpehjelp" :) :)

    SvarSlett
  2. Beautiful card Lena, the blue and brown look great together and your colouring is wonderful.

    Thank you for sharing your wonderful work with us at Crafting When We Can Challenges. :-) xx

    SvarSlett
  3. Another great card, love the colour choice and that image

    Thank you for joining us at CWWC

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)