fredag 16. september 2011

Mai - den store konfirmasjonsmåneden

I min nærmeste familie hadde vi hele fem konfirmanter, min sønn og fire tanteunger! Det ble en travel tid mildt sagt, men heldigvis fikk jeg min snille datter Ida Helen til å hjelpe meg med sverting og liming når kortene skulle monteres :-) Alikevel måtte jeg gjøre det enklest mulig for å rekke å få alt ferdig.

Alle fem fikk kofferter til å ha konfirmasjonskortene og andre minner fra dagen i. Inne i lokkene fikk alle diktet "Våg å være" fordi det synes jeg er et flott dikt til konfirmanter. I tillegg så fant jeg fram noen barnebilder av dem som ble limt i lokket. Jeg måtte som sagt holde meg til det enkle, og koffertene ble ganske like, men sånn må det bli når man "masse-produserer" :-)












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)